دکتر عبدالصمدی

smile is the beauty of soul

لومینیرز دندان چیست؟

لومینیرز درواقع همان اصلاح سازی فرم دندان ها یا رنگ دندان ها می باشد که بیشتر توسط دندانپزشکان زیبایی صورت می‌گیرد. لومینیرز پوسته سرامیکی است و در عین حال که نازک است اما از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار است که روی دندان‌های شما می‌نشیند و از لحاظ ساختاری جنس آن تمام سرامیک و کارایی آن مانند دندان‌های خود فرد است و با اصلاح فرم و رنگ، به لبخندتان زیبایی دو چندان می‌بخشد که به لبخند هالیوودی معروف است و تفاوت اصلی که با لمینت های معمولی دارد در استحکام و زیبایی و مهمترین نکته تراش نخوردن دندان ها است.

چه کسانی کاندید دندان هستند و برای چه کسانی مناسب نمی باشد:

کسانی که دارای ترک های مینایی و یا سایش کم لبه های دندانها می باشند . کسانی که در اثر مصرف سیگار و قهوه و…. دچار تغییر رنگ دندانی شده باشند.

برای فرم دادن و یک دست کردن دندانها در کسانی که کجی و بهم ریختگی خفیف دندانی دارند، لمینت دندان مناسب است.

اما برای کسانی که دارای مشکلات شدید فکی و دچار سایش شدید دندان ناشی از دندان قروچه و… هستند .افراد دارای پوسیدگی و عفونت شدید دندان که سبب تخریب زیاد سطح دندان شده باشد.افراد دارای بهم ریختگی و کرادینک شدید دندانی مناسب نیست( ابتدا باید ارتودنسی انجام دهند بعد لمینت ).

قیمت لومینیرز : بعلت انحصاری بودن این تکنولوژی و ارسال قالب ها به آلمان هزینه نسبتاً بالا است و با توجه به نوسانات قیمت دلار متغیر می باشد ، ما در کنار لومینیرز دندان ها یک محافظ هم برای دندان های شما می سازیم.

لومینیرز کردن دندان ها در سه مرحله انجام می شود:

در مرحله اول: قالب اولیه از دندان ها گرفته شده و به لابراتوارهای مورد نظر فرستاده می شود.

در مرحله دوم: جرم های روی دندان به طور کامل از روی دندان ها حذف شده و قالب اصلی از دندان هایی که نیاز به لومینیرز دارد گرفته می شود.

در مرحله سوم: که حدود دو هفته تا یک ماه (حد فاصل بین مرحله دوم و سوم) به طول می انجامد لومینیرز توسط سمان های مخصوص روی دندان ها چسبانده می شود.در صورت رعایت نکات بهداشتی طول عمر لومینیرز (آلمانی) دندان بیش از 20 سال است.

دندانپزشک ما در دندان پزشکی زیبایی دکتر محمد عباس عبدالصمدی نهایت سعی و تلاش خود را می کنند تا به هر بیمار لبخندی درخشان و مسحور کننده هدیه کنند تا هم چهره‌شان را جذاب‌تر کند و هم اعتماد به نفسشان را ارتقاء دهد. دندانپزشک توصیه ‌های لازم را برای مراقبت پس از لمینیت دندان ارائه می‌دهند. پل ارتباطی ما با شما جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت مشاوره 02122683606می باشد.