دکتر عبدالصمدی

smile is the beauty of soul

براي اصلاح طرح لبخند هيچ وقت دير نيست!

همانطور كه در توصيف يك لبخند زيبا گفتم، داشتن يك لبخند زيبا و جذّاب حقّ مسلّم همه انسان ها است و اين پروسه، مرد يا زن نمي شناسد. اما اينكه چگونه مي توان بك لبخند دلنشين را به وجود آورد. بستگي به اصلاح طرح لبخند دارد. در اصلاح طرح لبخند، دندان پزشك شما مي تواند از روش درمان هاي مختلفي مانند: بيليچينگ«سفيد كردن دندان ها»- جراحي خنده لثه نما- ارتودنسي- استفاده از انواع لامينت هاي فول سراميكي- چيني- آلومينيا- لومينیرز يا انواع روكش هاي فول سراميكي زيركونيوم يا چيني فلزي يا ونير كامپوزيت ها و …. استفاده كند.

در اصلاح طرح لبخند ابتدا تغييراتي در دندان ها داده مي شود تا لثه ها و بافت هاي نگهدارنده دندان با شكل و فرم لب ها، هارموني پيدا كند. دندان پزشك زيبايي شما با تبحّر خاص خطوط چهره شما را شناسايي مي كند و رنگ دندان شما را با توجه به رنگ پوست وموي شما انتخاب مي كند، دندان پزشك شما با بررسي دقيق دهان تان، فاصله بين دندان ها و لب هايتان را شناسايي مي كند و با هماهنگ كردن اين اجزاء با هم، لبخندي زيبا را براي شما به ارمغان مي آورد.

دو نوع لبخند داریم:

1- لبخند مدیریتی BOSS

در این افراد زوایای دندان ها تیز هستند و اختلاف ارتفاع دندان ها کمتر می باشد و دندان ها در یک سطح قرار می گیرند، اینگونه لبخند برای آقایان باشخصیت و جدّی ایده آل است.

2- لبخند هالیوودی

در این لبخند زوایای دندان گرد می شود و اختلاف ارتفاع دندان های قدامی و نیش نسبت به بقیه بیشتر است، اینگونه لبخند برای خانم های جوان مناسب تر است.